torsdag, november 16, 2006

Hon är så sinnessjukt snygg


Ruta 1: "Hon stod i dörren och kollade så att ingen smugglade in något eller gick in utan att betala... Vissa kvällar var hon tvungen att visitera alla gästerna..."
Ruta 2: "Hon är så sinnessjukt snygg så att massa människor gick dit bara för att bli visiterade av henne..."
Ruta 3: "Hon hatade det..." Kvinnan: -Undersök mig! Noga!



Ruta 1: "Men jag var likadan som dom... Jag gick dit fyra dagar i veckan..."
Ruta 2,3 & 4: "...Bara för att hon skulle röra vid mig... Jag önskade att hennes händer skulle råka hamna fel..."
Ruta 5 & 6: "Att hon skulle tro att jag gömt något innanför kläderna..."



Ruta 1 & 2: "Och att hon skulle vara tvungen att leta noga, överallt..."
Ruta 3 & 4: "Jag brukar vara bra på att ragga, men hon gjorde mig förlamad och konventionell."
Ruta 5: "Det enda jag kunde komma på att säga var:" -Har du eld?

Ruta 6: -Ja.

Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det ser så sinnessjukt snyggt ut! Och intressant. Keep it up.

*first comment dance*

12:08 em  
Anonymous Anonym sa...

Ojojoj, vad bra det blir! Jag är så imponerad och ser så mycket fram emot boken!
HURRA FÖR ER!
Kram
Sofia

2:12 em  
Anonymous Anonym sa...

gött!!! ser fram emot att läsa ännu mer!

2:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home