torsdag, november 16, 2006

Webbflyer


Idag ligger jag bara sisodär 20 tuschade sidor efter i "mina beting" (ett annat ord för de hutlösa slavkrav min omänsklige redaktör skrivit i blod ovanför mitt arbetsbord för ingjuta skräck i min arma själ). Jag blir yr. Istället för att teckna har jag designat flyers och här är webbversionen som du förhoppningsvis snart blir spammad av i både inkorg, gästbok och blogg. Sprid den gärna själv om du gillar oss.

För att förtydliga för de som känner mig (alla tre) så tecknar jag inte riktigt i min egen stil, nej. Det är femtiotalsstil. Och för dem som är intresserade av teckning överhuvudtaget så kan jag skryta med att jag på en månad tvingats lära mig att 1) teckna i femtiotalsstil, 2) teckna anatomi, 3) tuscha i femtiotalsstil och 4) tuscha. Inte för att jag är fullärd varken här eller där men lite koolt är det väl?

Nehepp...

Jan
PS. Vi har fixat i kommentarfunktionen så nu kan alla kommentera! Inga ursäkter!

Etiketter:

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du är knök duktig!
Roligt är också att det är en så trevlig prick som du som har en sådan hop med tallang och inte någon psykonaut.

(Guldstjärna i boken!)

7:49 em  
Anonymous Anonym sa...

Tack tack, käre anonyme beundrare!

8:23 em  
Anonymous Anonym sa...

Du är duktig för att vara pollack tecknar'n...

1:01 fm  
Anonymous Anonym sa...

jag gör så gott jag kan

5:14 em  
Anonymous Anonym sa...

Polska tecknare är de enda riktiga tecknarna!

10:15 fm  
Anonymous Anonym sa...

Mycket stiligt Jan! Må det polska tuschet flyta din väg. Mvh, Knut

10:23 fm  

Skicka en kommentar

<< Home