fredag, februari 02, 2007

Nu åker kritorna ut!

Den stundande bloggeriexplosionen har låtit vänta på sig men hör och häpna, någonting rör sig framåt med stormsteg! Mina färgstift och mina färgpennor! (Stålstiften kan däremot bara röra sig bakåt. Eller neråt. Inte framåt...)

Jag har skissat klart hela boken, hela 123 sidor! För första gången är jag ikapp med min deadline och Fabian har kunnat vila sin trötta piskarm. Och oj oj oj, sicken fantastisk läsning det blir! Jag blir helt till mig när jag sitter och bläddrar igenom sidorna. Liv Strömquist, hörreni, lägg det namnet på minnet! Och mig kan ni också komma ihåg.

Hur som helst, medan ni fortsätter att skriva eminenta svar till vår tävling nedan (kolla de översköna priserna och var med!) så ska jag ägna kommande månad år att smeta ut tusch över papper. För att fira detta kommer här en rykande het sida rakt från de mörkaste och syndfullaste gömmorna i Kolikgruvan!



Jan

Etiketter: ,

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

funky

11:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home