tisdag, februari 20, 2007

Sidan 11 och 12 med textning


Etiketter: ,

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Sexigt!

12:57 fm  
Anonymous Anonym sa...

Bra!

4:08 em  
Anonymous Anonym sa...

Det är liksom omvänd färgskala från Milos teckningar, mycket mörkare och på något sätt kanske.. farligare? Jan är i alla fall värd ett par öl på releasen för att döva smärtan från Fabian piska.

2:05 em  
Anonymous Anonym sa...

Mårre, jag vet inte om jag vet vem du är men dina öl är välkomna! Milo är något av en blekfis.

12:55 em  
Anonymous Anonym sa...

Wohooo!! äntligen! precis vad jag vill ha. Trevlig porr utan att någon behöver oroa sig för att de medverkande har blivit utnyttjade (om inte någon tycker att pappret blivit det...)
Jag väntar spänt på att den ska komma ut! Så man kan få bejaka sina bisexuella sidor mera! älskar tecknarstilen!

4:20 em  
Anonymous Anonym sa...

Det här är ju underbart! Var på panora och var tvungen att kolla upp vad du gjort och jag formligen älskar det.

M.

11:11 fm  
Anonymous Anonym sa...

sinnessjukt snyggt! :)

11:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home