fredag, mars 09, 2007

Vem är sexigast? Rösta!

Kolik Förlags Femisexserie syftar till att lyfta fram män som objekt för njutningens blickar. Därför har det blivit dags att utse Sveriges Sexigaste Manliga Seriefigur. Självbiografiska seriefigurer som Rocky och Mats Jonsson har stått utanför nomineringslistan, och vi har nu att välja mellan sex olika fiktiva mansbakelser. Den som vill nominera andra figurer kan skriva i kommentarlistan.
Gå in och rösta nu (en röst per ip-adress) och se resultatet genast. Röstsidan stängs den fredagen den 30e mars, och varpå vinnaren koras och hyllas.
( RÖSTNINGEN ÄR AVSLUTAD )

12 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

http://art-bin.com/art/ori-oa1.html

3:03 em  
Blogger anders sa...

Jag vill se en femisexserie med vinnaren.

10:16 em  
Anonymous Anonym sa...

Bryna, nuppa, fjässa!

6:17 em  
Anonymous Anonym sa...

Bamse är väl ändå inte särskilt manlig? Jag tänder inte på björnar. Jag tänder på kaniner. men visst, hårigt är bra. Gärna något mer åt skalhållet. Kanske han den där Elvis. Eller Rocky. Fast han har ju inte skal.

10:57 em  
Blogger viktor sa...

www.bamsesamlarna.com/covers/large/vargen.jpg

http://www.t5net.de/daytona/brando.jpg

12:43 fm  
Blogger viktor sa...

kassören är ganska sexig tycker jag!

12:47 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag röstar på vargen.

11:15 fm  
Anonymous Anonym sa...

RAZOR forevah!

bra omröstning ^^

//n

11:25 fm  
Blogger Henning sa...

fan nu när jag tänker på det så har jag alltid tyckt det var nåt sexuellt med vargens näsa...

Lite kuriosa: När jag va typ 14 ritade jag några bamse-sex-serier, jääävligt hett var det. s&m med dominatorfarmor och knocke o smocke, skalman och brummelisa är otrogna i hemlighet. nån mer var det men jag minns inte.

3:07 em  
Anonymous Anonym sa...

när jag var 14 trodde jag SM betydde SverigeMästerskap...

5:21 em  
Blogger mylie sa...

Varför är inte Rocky med?

9:04 em  
Blogger Fabian Göranson sa...

rocky är inte med därför att det är en självbiografisk seriefigur. Om vi skulle haft med sådana i tävlingen hade det tenderat mer att handla om sveriges sexigaste manliga serietecknare.

11:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home