torsdag, april 26, 2007

Radio och paneldebatt på fredag

En gång var jag, Jan, med i P3. De ringde upp mig och bad mig förklara varför jag tyckte att de skulle spela "Makeshift Patriot" av Sage Francis. Jag fick sagt kanske fyra meningar och alla jag pratade med efteråt med påpekade hur nervös jag lät. Imorgon, fredag, ska både jag och Liv vara med i radio. Det känns bra att hon har varit med lite fler gånger än jag. P3 Populär klockan 10.00

Imorgon är det dessutom paneldebatt på Kulturhuset i anknytning till Small Press Expo. Liv och Bitte Andersson kommer att prata om sex i serier. Hur skildrar man lesbiskt sex i ett patriarkat? Kan man skildra maktobalans i sex om man tycker det är hot? Är sexserier feminismens utväg ur porrträskets monopol på sexskildringar? Fabian är moderator. 16:30 till 17:30

Etiketter:

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det har numera blivit känt att Jan har sveriges sexigaste radioröst. Både Liv och Jan var väldigt bra i inslaget, fantastiskt med mediala serietecknare, det är verkligen något nytt.
/F

11:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Kan ni inte lägga upp en länk till radioinslaget?

10:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home