måndag, maj 07, 2007

Näcken i färg!

Det här är en färgläggning Jan gjort till ett bokmärke.
Det är gjort helt på gammeldags vis, med olika raster (prickar prickar) av färgerna cyan, magenta, gul och svart. Det var det bästa man kunde frammana förr i tiden och det finns ingen som helst anledning till att försvåra livet för sig så, annat än för att det "looks freakin' hot" som Kim W skulle ha sagt. Och då hade han nog inte syftat på Näcken, men det gör vi när vi säger "Freakin' HOT!".

Etiketter:

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det var bland det snyggaste jag sett! Tillbaka till "förr-i-världen" när man gjorde allt för hand säger jag.

Kan du inte berätta mer hur man gör Jan?

11:54 fm  
Anonymous Anonym sa...

WOOOW! Shit vad snyggt!

1:51 em  
Anonymous Anonym sa...

Coolt att ha bröstvårtor i magenta. Det ska jag också skaffa mig.

2:07 em  
Anonymous Anonym sa...

FREAKIN' FUCKIN' HOT!!!

11:46 em  
Anonymous Anonym sa...

Tack tack!

Är inte allas bröstvårtor i magenta? Jag gjorde ara som mina ser ut...

Hur jag gör: Nej, några hemligheter måste jag behålla. Jag vill ju inte att folk springer och gör lika snygga saker som jag.

1:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home