lördag, maj 12, 2007

Ännu mer release

En releasefest av vår kaliber återberättas ju inte bara i en omgång sådär. Nu, två veckor senare har den fortfarande efterdyningar och här kommer ytterliggare bilder från denna oförglömliga kväll!
Viktor med sällskap.
Har ni sett ett så fint DJ-bås?!
Samtal. Josefin Svenske, Marcus och Aaron Sandell.
Ruben Dahlstrand, Oscar Wennergren och så var David Bowie på plats så klart.

Sofia Falkenhem och Vidar.
Lika som bär? (Ja!) Olga och Anders träffas för första gången.
Ingrid och Liv snackar.
Mer snack.
Las Palmas sitter ner och knyter skorna. Mycket ansvarsfullt.
Peter med vänner.
Marcus och Kimbo Dubbel-v.
Matroserna backstage...
Viktor Littmarck och Oscar Nygren.

Spontanuppträdande!
Publikfrieri!
Och slutligen den grymme David Bowie i en avslappnad posse.

Etiketter:

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

sällan har jag skådat 'innerliggare' bilder. fint med mitt fylleöga på sne. kramisar från eder medarbeter marcus.

1:19 em  
Blogger Benjamin sa...

Ja jävlar vad glad jag var. Om det inte var jag skulle jag bli livrädd för den där människan. Hursomhelst var det en fantastisk fest.

1:26 em  
Anonymous Anonym sa...

lycka skrämmer mig också!

5:13 em  
Blogger Fabian Göranson sa...

observera vågorna på scenen framför sjömännen, som mystiskt dyker upp i Anneli Furmarks fanart ovan...

11:34 fm  
Anonymous Anonym sa...

Now I've had the time of my life
No I never felt like this before
Yes I swear it's the truth
and I owe it all to you!

9:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home