tisdag, maj 29, 2007

Tio sätt att beskriva ett samlag

av Nanna Johansson

Tantsnusk

Han kysste en silvergrå hårstrimma på Margareths huvud och slet sedan bort det himmelsblå nattlinnet med tänderna. Lade henne raklång över sängen. Den styvnande lemmen tryckte mot hennes varma kärleksgrotta och hon kunde inte sluta mima ”tack, tack” med läpparna.


Kärlekshistoria

De två älskande blev plötsligt en. Över en natt knöts de samman. Deras kroppar hade smultit ihop.
”Jag älskar dig gränslöst” viskade hon efteråt, med glädjetårar i ögonen. ”Lova att du kommer tillbaka från kriget oskadd.”


Facklitteratur

Två (eller fler) individer idkar sexuellt umgänge, d.v.s. fortplantar sig. Under akten penetrerar mannens penis kvinnans vagina. Samlag kan även förekomma mellan man och man samt mellan kvinna och kvinna. Detta kallas homosexualitet (se homosexualitet s. 204).


Riddarroman

Lord Marcus, som var en mycket ädel herre, ville inte vanära den unga jungfrun. De väntade i sjutton långa år. Efter de sjutton långa åren kunde de två äntligen gifta sig, och Lord Marcus fick nyckeln till kyskhetsbältets lås. Nio månader senare välsignade Gud dem med en stark och välmående son.

Science-fiction

Trevor IV letade reda på dockningsstationen och fullföljde uppdraget.


Herrtidning

Tuttarna var stora som fullmogna vattenmeloner och jag gav henne åtta orgasmer bara genom att slicka bröstvårtorna. Som avslutning lade jag satsen i hennes ansikte och hon stönade ljudligt och skrek efter mer.


Ett med naturen

Och där kan ni se hur alfahannen fördelar sin säd mellan flockens brunstiga honor.


Självbiografi

Jag minns att jag var sexton år. Min klasskamrat, Agneta, och jag drack kaffe i mammas kök. Plötsligt uppmärksammade jag hur hennes blus spände över bröstet och det fick hela min kropp att ila till. I flera veckor hade jag varit hemligt förälskad i Agneta. Hon frågade om hon fick sova över, och jag svarade ja. Den natten förlorade jag min oskuld.


Kriminalroman

Och hon våldtogs tre gånger under natten.


Nanna Johansson (jag)

Aa, det var typ två personer som träffade varandra och började kladda. Sen letade dom fram en fickvarm Mamba och sen shaggade dom varandra i tjugo minuter.


5 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ha ha, roligt! Mina favoritbeskrivningar är 1)nanna Johanssons 2) science fiction

1:34 em  
Anonymous Anonym sa...

Roligt. Älskar tantsnusket. Själv fick jag min första sexualundervisning genom Grottbjörnens folk. Det är som en blandning av tantsnusk och naturfilm. Hehe.

2:33 em  
Anonymous Anonym sa...

usch, att våldtäkt får kategoriseras som samlag ställer jag mig lite skeptisk till...

8:05 fm  
Anonymous Anonym sa...

Haha! Detta var ju otroligt skoj.

2:50 em  
Blogger Hanna sa...

"drowsy sa...
usch, att våldtäkt får kategoriseras som samlag ställer jag mig lite skeptisk till..."

Ja, är det inte ungefär som att kalla en föreläsning ett samtal? (Märk väl att min utgångspunkt här är renodlat språkteknisk.)

6:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home