fredag, juni 08, 2007

Britney har sex med K-Fed!

Sedan Femisex-bloggen startade har det varit ganska sparsmakat med bilder av Liv. Till slut var vi tvungna att övertala henne att bidra med en sexbild till "fan-arten" - och det krävdes inte särskilt mycket övertalning.

Varför har du ritat en bild på Britney och K-Fed när de har sex?
Jag tycker dom är hotta! På ett sånt porrigt nyrik-i-Malibu-sätt. Och sen att dom är ovänner i verkligheten, då tänkte jag att det var en fin symbolisk bild om försoning. (Men bara symboliskt - i verkligheten tycker jag inte de borde vara ihop. Jag tycker Britney borde bli ihop med Paris (igen)).

2. Du har (på allmän inrådan) gjort en fan-art till ditt eget projekt - är du ett fan av dig själv?
Jag är ett fan av fan-arten, i alla fall! Fantastisk konst har skapats.

3. Vad jobbar du på just nu?
Jag jobbar på mitt nya album, som kommer i januari 2008, på Galago. Och så jobbar jag med radioprogrammet Pang prego i P3, sänds söndagar och måndagar 16.00-18.00.

Etiketter: , ,

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Rolig bild!

10:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home