onsdag, augusti 15, 2007

Rapport från Urkult

Vid Nämforsen i Näsåker har folk samlats i över 5000 år för att softa och festa och RITA faktiskt, det finns ca 2300 hällristningar där! OCH fortfarande samlas folk där varje år på Urkult, en mkt skön, flippad, magisk hippiefestival.

Jag var där och pratade om mina serier och visade bilder, och sålde DRIFT såklart...Var först lite nervös att ingen skulle vilja gå på serieföredrag när det fanns solsken och öl utanför dörren, men jättemånga kom, så att hela den lilla bion blev full av folk och alla som ville komma in fick inte plats! Så jag kände mig lite som en rockstar. Och min idol Anneli Furmark var där och lyssnade!!! Vilket kändes très cool.

Och alla Drift jag hade sålde slut direkt!

Liv

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Mina systrar var där och såg dig men vågade inte prata med dig! Haha! Själv låg jag hemma i Sundsvall och softade, lat som jag är!

10:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home